BLOG

23/05/2017
festiwal-seo-2017-poziom

Festiwal SEO 2017 – relacja na naszym blogu!

Kolejny Festiwal SEO za nami. Już po raz piąty w Katowicach spotkali się specjaliści i sympatycy SEO z całej Polski. Nie mogło tam zabraknąć również nas. Czego się dowiedzieliśmy, co nam […]
13/04/2017
est. 2000

Co się bardziej opłaca – reklama Google AdWords czy ulotki reklamowe?

Która z form pozwoli Ci więcej sprzedać? Która jest bardziej opłacalna? Która pozwoli Tobie uzyskać lepsze efekty przy określonym budżecie? Ważne pytania. Dręczą pewnie też Ciebie. Dlatego stworzyliśmy poniższy poradnik. […]
27/03/2017
1

Mail My Day V – subiektywna relacja z festiwalu

Piąta odsłona konferencji e-mail marketingowej zapowiadała, że na scenie sali kinowej w Złotych Tarasach będzie się działo. Natomiast oczekiwania były zdecydowanie większe i pozostał lekki niedosyt… ale po kolei. Każdą […]
15/02/2017
Mapy Google

Bądź widoczny w Mapach Google

Mapy Google zostały wprowadzone już w 2005 roku i od tamtego czasu można obserwować prężny rozwój tej aplikacji, która każdego roku uzupełniana jest o nowe narzędzia. Firmy doceniły jej potencjał, dostrzegając […]
09/02/2017
content marketing seo

Wszyscy chcemy dla siebie dobrze, czyli o współpracy Klienta z agencją

Dlaczego oni nie czytają tych wpisów? Czy te opisy produktów są potrzebne? Ktoś w ogóle zwraca na to uwagę? Blog firmowy – chyba tego nie potrzebuje, prawda? Jeśli […]
18/01/2017
pexels-photo-106341

Analiza słów kluczowych – czyli jak wybrać frazy do działań SEO?

Nie ulega wątpliwości, że  dokładna analiza słów kluczowych jest niezbędna, aby rozpocząć działania SEO dla witryny internetowej. Chociaż brzmi to jak frazes, ale niestety niejednokrotnie w trakcie swojej pracy spotykamy się […]
11/01/2017
untitled-design-1

Jak znaleźć swoich klientów – tworzenie persony – część 2.

W poprzednim tekście  dowiedzieliśmy się, czym jest persona i jak wykorzystać ją w działaniach firmy, szczególnie content marketingowych. Dla przypomnienia, persona to: Inaczej mówiąc, persona to przykładowa osoba, służąca jako […]
03/08/2016
blog_time2

Kiedy wysłać newsletter, aby osiągnął on najlepsze rezultaty?

Na nasze skrzynki przez 24 godziny na dobę docierają wiadomości mailowe z różną częstotliwością. Niektóre próbują złapać naszą ciekawość zaraz po przebudzeniu, zdarzają się i takie w porze lunchowej, a niektóre pojawiają się […]

formularz kontaktowy

Imię *

Nazwisko *

Adres e-mail *

Telefon *

Preferowana pora kontaktu

Wiadomość

* Pola obowiązkowe

Co cię interesuje?

WIDOCZNOŚĆ W GOOGLE
SEO
PPC

OBECNOŚĆ W INTERNECIE

MARKETING PRECYZYJNY
AFILIACJA
MAILINGI

WYBIERZ PAKIET DLA TWOJEJ FIRMY

Imię
Nazwisko
Adres e-mail
Telefon
Preferowana pora kontaktu
Adres www Twojej strony
Pakiet 1 / 699złPakiet 2 / 969złPakiet 3 / 1990zł
Wyrażam zgodę na otrzymanie informacji handlowych drogą elektroniczną od K2 Search Sp. z o.o.

Zamów bezpłatną wycenę!

Imię i Nazwisko *

Adres WWW Twojej strony

Telefon *

Adres e-mail *

* Pola obowiązkowe

Wyrażam zgodę na otrzymanie informacji handlowych drogą elektroniczną od K2 Search Sp. z o.o.

Zamów bezpłatną wycenę!

Imię i Nazwisko *

Telefon *

Adres e-mail *

* Pola obowiązkowe

Wyrażam zgodę na otrzymanie informacji handlowych drogą elektroniczną od K2 Search Sp. z o.o.